Shark’y Bites

Identyfikacja wizualna

logoSHARKY
Klient: Shark’y Bites

Realizacja:
Branding: BE7
Executive Creative Director: Damian Jagielski
Art Director: Adam Diakowski
Digital Artists: Arkadiusz Wawrzyniak, Maciej Sznitowski, Adam Diakowski
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Foodtracki to w Polsce jeszcze mało popularna forma prowadzenia gastronomii. Unikalna nazwa i logo oraz przyciągająca uwagę identyfikacja wizualna mogą przyczynić się do pozyskania klientów nieprzekonanych do tej filozofii serwowania potraw. Stworzenie kreatywnego konceptu promującego mobilną restaurację było dla naszego teamu ciekawym wyzwaniem. Pod jednym brandem miały funkcjonować tracki z cateringiem oferującym kuchnie z różnych stron świata.

/ Rezultat

Gdy zaczęliśmy pracę nad namingiem, zgodnie ustaliliśmy, że rekin jako największy żarłok, będzie doskonałym, a do tego niespotykanym w tej branży uosobieniem marki. Unikatowa morska kreacja łatwo zapada w pamięć i wyróżnia koncept na tle innych przedstawicieli foodtrackowego biznesu.

Na jaką kuchnię masz dziś ochotę?

W ogólnej identyfikacji nie chcieliśmy nawiązywać do nazw kuchni świata przypisanych do poszczególnych tracków. Znalezienie właściwego motywu przewodniego dla marki, która w każdym wozie może podawać dania innego regionu, wymagało kreatywnego podejścia do tematu.

SHARKY-01

Rekin lubi wszystko…

Stworzona przez nas nazwa Shark’y Bites (czyli Rekinie Kąski) oraz logo sugerują klientom, że firma oferuje szerokie menu w dużych porcjach.

SHARKY-02

Postać nurka jest akcentem
humorystycznym uzupełniającym
kreację.

SHARKY-03

SHARKY-04

Czytelne menu umieszczone na zewnątrz samochodu ułatwia konsumentowi podejmowanie decyzji.

SHARKY-05

Nie jedziesz do restauracji? Restauracja przyjdzie do Ciebie!

SHARKY-06

SHARKY-07

SHARKY-08

SHARKY-09

Dzięki elementom uzupełniającym identyfikację z dużą skutecznością wdrukowujemy markę w świadomość odbiorcy.

SHARKY-10