BOLS PLATINUM

Kampania 2015

Klient: CEDC International

Realizacja:
Creative Director: Adam Diakowski
Lead 3D Graphic Designer: Adam Diakowski
3D Graphic Designers: Arek Wawrzyniak, Mariusz Baranowski
Copywriting: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Marka BOLS od kilku lat zmagała się z problemami wizerunkowymi spowodowanymi bardzo nisko ocenianą przez konsumentów jakością płynu oraz pozycjonowaniem wymierzonym nieadekwatną grupę docelową.

Mimo ,że w blind-testach płyn Bols Platinum wypadał lepiej niż główna konkurencja z segmentu premium (Finlandia) to marka nie podjęła starań by komunikować to odpowiednio konsumentowi.

Kolejnym problemem była percepcja marek – konsument nie zanotował „nowości” marki Platinum oraz nie odróżniał marki Bols Platinum od Bolsa Classic.

/ Rezultat

Stworzyliśmy brandhero, niebieskookiego, platynowego Lwa, który wyrażał rzeczywistą pozycję Bolsa Platinum – lider w kategorii smaku i jakości płynu oraz podkreśliliśmy w komunikacji „nowość” marki Platinum. Tak powstał „PlatyNowy król smaku”. Mocny i sugestywny claim wychodzący naprzeciw największym problemom z którymi borykał się klient.

Kampania okazała się ogromnym sukcesem i jest kontynuowana w drugiej odsłonie – „#królowieżycia”.

Houston, mamy problem…

Wykresy-2

Król Smaku przebudza swój potencjał.

new packshot

wizerunek i płyn

Slajd1

Jak Cię widzą, tak Cię…kupują.

Male Lion

Letnia odsłona opakowań.

Slajd2

… i zimowa kontynuacja.

Slajd3

produkcja pos

Slajd8

Król wkracza na salony.

Slajd x