BOLS KRÓLOWIE ŻYCIA

Kampania 2016

Klient: CEDC International

Realizacja:
Creative Director: Adam Diakowski
Lead 3D Graphic Designer: Adam Diakowski
3D Graphic Designers: Arek Wawrzyniak, Mariusz Baranowski
Copywriting: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Po sukcesie pierwszej odsłony nowej komunikacji BOLS Platinum przyszedł czas na jej rozwinięcie w aspekcie budowanie społeczności wokół marki.
Tak powstali #KrólowieŻycia.

/ Rezultat

Powstała spójna z rozpoczętą komunikacją nowa kampania, która angażuje konsumentów w świat marki oraz generuje wzrost sprzedaży

Kiedy już pokonasz konkurentów i zostaniesz Nowym Królem – musisz zacząć rządzić!

Slajd1

W 2015 roku na tronie zasiadł PlatyNowy Król Smaku. W 2016 zaprosił do swojej świty Królów Życia.

Nie wiesz jak zrodził się nowy władca świata alkoholi? Tutaj poznasz jego historię.
Nasz klient – CEDC International – zwrócił się do nas z konceptem „Królowie Życia”, który miał nadać komunikacji marki charakteru social.

2

Żyjemy na własnych zasadach, kierujemy się własnym instynktem, wszyscy jesteśmy Królami Życia!

3

Stworzyliśmy materiały, które przenoszą komunikację marki na nowy poziom, czyli nastawienie na konsumenta.

animacja-v2
4
wizki

BOLS Platinum jest Królem Smaku, a czego Królem Ty jesteś?

Pod tym hasłem stworzyliśmy koncept, który angażuje konsumentów w świat marki, pozwala im lepiej zidentyfikować się z produktem i zbudować wartościową więź z marką! Uzyskaliśmy również ciekawy content do komunikacji online oraz stworzyliśmy model generujący sprzedaż produktów.

Żyjesz według własnych zasad, kierujesz się instynktem… jesteś KRÓLEM ŻYCIA, jeśli się nim czujesz!BOLS Platinum podkreśla, że nie musisz prosić ani czekać aż ktoś nada Ci tytuł KRÓLA ŻYCIA.

 

Królów Życia definiują ich aktywności, cechy charakteru i determinacja w tym co robią. Dzięki temu, realizują swoje plany i osiągają sukcesy.
Królowie Życia mają różne twarze i różne oblicza. Jednak każdy może być Królem Życia na swój własny sposób.

Świat jest pełen wyzwań, podejmij je razem z BOLS PLATINUM!

5