Clipster

Tożsamość wizualna

Klient: Clipster

Realizacja:
Branding: BE7
Creative Director: Adam Diakowski
Art Directio: Maciej Sznitowski
Logo Design: Maciej Sznitowski
Graphic Designers: Arek Wawrzyniak, Damian Grudziński

/ Zadanie

Nowatorska inicjatywa potrzebowała pomocy w zakresie brandingu – rozpoczynając od nazwy, poprzez stworzenie całej tożsamości marki, aż po wsparcie w promowaniu projektu.

/ Rezultat

Wymowna, ale nieprzegadana nazwa projektu. Oraz prosta, ale barwna tożsamość nowej inicjatywy w świecie startupów.

01-logo

Clipster to unikalne miejsce, w którym społeczność startupowców żyje i rozwija swoje projekty.

10-room

Na początku powstała nazwa dla inicjatywy, która łączy pod jednym dachem ludzi ze świeżymi pomysłami na innowacyjny biznes i pozwala im rozwinąć skrzydła dzięki wsparciu mentorów i inwestorów.
Clipster (clip z ang. spinacz) jest właśnie tym, czego szukaliśmy, ponieważ Clipster łączy różne inicjatywy pod spólnym dachem w otwartej przestrzeni.

09-szkic

Znak łączący w sobie motyw spinacza biurowego oraz litery C, czyli inicjału nazwy.
Forma znaku ma dodatkowo obrazować przestrzeń otwartą na wszelkie kreatywne inicjatywy, miejsce gdzie idea znajdzie symboliczny dach nad głową.

Clipster-gif

02-pierwszy

Clipster to tętniący życiem i pomysłami hub, dzięki któremu startupy nabierają rozpędu, a młode, energiczne pokolenie uczy się, co oznacza bycie przedsiębiorczym. Organizuje i współtworzy najważniejsze wydarzenia na światowej scenie startupowej, a także eventy i spotkania dedykowane nowoczesnej edukacji. CLIPSTER to społeczność tysięcy ludzi i ekspertów z całego świata.

07-ikony

03-cowork

04-cowork

11-tablica

Pierwszy taki projekt w Polsce!

05-colive

13-apartamenty

12-tablica

06-joga

14-znaki