Delikatesy KARAFKA

Tożsamość wizualna marki

Klient: KFK Sp. z o.o.

Realizacja:
Art Director: Maciej Sznitowski
Logo Design: Mariusz Baranowski
Graphic Designers: Karolina Lademann, Mieszko Chmielarski, Maciej Sznitowski

/ Zadanie

Nowa sieć sklepów z alkoholami z najwyższej półki potrzebowała wizerunku i estetyki podkreślającej wyjątkowy charakter oferty oraz wysokie kompetencje obsługi.

/ Rezultat

Zainspirowani ciekawą nazwą, stworzyliśmy oryginalny znak oraz system tożsamości wizualnej sklepów, produktów i materiałów korporacyjnych.

karafka-15

Miejsca, w którym znajdziesz alkohole z tak wysokiej półki,
nie można określić sklepem monopolowym…

karafka-16

Dlatego stworzyliśmy im nazwę:
Delikatesy Wysokoprocentowe

karafka-02

karafka-06

karafka-18

Wybrana kolorystyka nie tylko buduje prestiżowy charakter miejsca, ale pozwoliła stworzyć czytelny system kategoryzacji win.

karafka-07

karafka-08

karafka-09

karafka-12

karafka-14

karafka-10

karafka-04

Karafka-stronka