Gdynia Sport

Linia kreacyjna

logoGdynia Sport

Klient: GOSiR

Realizacja:
Graphic Design & Branding: BE7
Executive Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Digital Artists: Arkadiusz Wawrzyniak, Maciej Sznitowski, Adam Diakowski
Digital 3D Artists: Adam Diakowski, Arkadiusz Wawrzyniak
Copy: Paulina Trędowska, Agata Kruszczyńska

/ Zadanie

Cel był jasny – uświadamiać oraz precyzować potrzeby mieszkańców miasta Gdyni w zakresie sportu i rekreacji. Naszym zamierzeniem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla miasta Gdyni w taki sposób, aby odzwierciedlało jej mieszkańców – ludzi czujących niezależność, wolność i uskrzydlenie…

/ Rezultat

Stworzyliśmy dynamiczną i wyrazistą koncepcję kreacji, która odzwierciedla ruch i działanie. Nasi projektanci położyli nacisk na wyróżnienie tekstury i zastosowanie ostrych geometrycznych kształtów, aby podkreślić aktywność i energiczność mieszkańców Gdyni.

Gdynia – miasto ludzi aktywnych. Pozytywnie aktywnych!

W obydwu odsłonach kampanii wykorzystujemy wykreowaną specjalnie na potrzeby akcji postać bohatera. Pomysł, szkic, ilustracja oraz wykonanie modelu 3D był dziełem naszego zespołu. Takie rozwiązanie daje nam ogromne możliwości kształtowania przekazu oraz rozszerzania w przyszłości ról postaci. Zmiany mogą dotyczyć ustawienia, strojów i atrybutów jakimi się posługuje. Elementy tła również zostały wykonane przez nas od podstaw metodą CGI, co pozwala na dowolne kształtowanie perspektywy.

Gdynia Sport-1

Innowacyjne elementy prezentacji – jak na przykład diagram
kątowy – przedstawiają w odmienny sposób strukturę wartości brandu.

Gdynia Sport-2

Dominującym motywem jest mocno zaakcentowana tekstura

Koncepcja powstała w oparciu o obserwację firm sportowych na świecie, których identyfikacja obfituje w o stre i dynamiczne kształty.

Gdynia Sport-3

Gdynia Sport-4

„Wyciągnięcie” elementów 3D nadaje
patternowi futurystycznego charakteru.

Gdynia Sport-5

Identyfikacja powstała w duchu sportu.

Odpowiednie zaadaptowanie dynamicznego motywu daje dużo możliwości aranżacyjnych dla niezależnych materiałów promocyjnych. Jednocześnie odpowiedni dobór kolorystyki i rozplanowania poszczególnych elementów pozwala podkreślić biznesowy charakter identyfikacji.

Gdynia Sport-6

Gdynia Sport-7

Gdynia Sport-8

Gdynia Sport-9

Nowy dzień – nowe wyzwanie!

Gdynia Sport-11

Gdynia Sport-12

Gdynia Sport-13

Gdynia Sport-14

Gdynia Sport-15

Gdynia Sport-16