GPEC – Bądź Beztroski

Kampania wizerunkowo-sprzedażowa

Klient: Grupa GPEC

Realizacja:
Creative & Art Director: Adam Diakowski
Illustration: Lidia Piotrowska
Graphic Designers: Mariusz Baranowski, Damian Grudziński, Mieszko Chmielarski, Arkadiusz Wawrzyniak, Maciej Sznitowski, Adam Diakowski

/ Zadanie

Grupa GPEC wraz z EDF Polska zaprosiły Agencję BE7 do współpracy przy opracowaniu kampanii pojmującej w 2016 roku ciepło z sieci. Komunikacja miała być kierowana kierowana do konsumentów z trzech miast: Gdańsk, Sopot, Tczew, na terenie których możliwe jest przyłączenie do GPEC.

/ Rezultat

Zespół kreatywny BE7, aby wyłonić najbardziej trafny insight, postarał wczuć się w sytuację osób korzystających z alternatywnych źródeł ogrzewania i ich problemy. W ten sposób narodził się nowy brand hero GPEC – Pan Beztroski – utożsamiający przewagi miejskiej sieci ciepłowniczej.

1

W kontraście do Pana Beztroskiego, postacie drugoplanowe stworzone przez ilustratorkę BE7 przedstawiają obawy i problemy mieszkańców.

9_01

9_02

9_03

Trwająca 4 miesiące kampania „Bądź Beztroski”
zaowocowała niemal 50% wzrostem
zapytań o usługe Grupy GPEC względem zeszłego roku.

citylight_01

citylight_02

citylight_03

citylight_04

Dzięki właściwie dobranym działaniom, strona internetowa dedykowana kampanii zanotowała 60% więcej odwiedzin niż
w roku poprzednim.

komp332