Klinika Miracki

Rebranding

Klient: Klinika Miracki
www.klinikamiracki.pl

Realizacja:
Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Logo Design: Maciej Sznitowski
Graphic Designers: Mariusz Baranowski, Arek Wawrzyniak

/ Zadanie

Jedna z najlepszych klinik medycyny estetycznej w Polsce potrzebowała zabiegu korekcji estetycznej.

/ Rezultat

Nowa nazwa i nowa tożsamość wizualna marki, która w nowoczesnej formie ukazuje klasyczne wartości i buduje wizerunek kliniki profesjonalnej, dyskretnej i godnej zaufania.

miracki-04

Diagnoza: pod skalpel musi iść logo, nazwa kliniki oraz cała stylistyka tożsamości wizualnej.

miracki-05

miracki-16

Piękno nie jest chwilową modą – to klasyczna wartość,
od zawsze doceniania przez człowieka.

miracki-06

miracki-07

miracki-08

Nowa nazwa skupia się na osobie założyciela i głównego lekarza kliniki. Znak otrzymuje oryginalną formę, która podkreśla inicjał nazwiska i staje się symbolem jakości. Całość zostaje zamknięta w subtelnej stylistyce. miracki-19

miracki-20
miracki-09

miracki-12

Prawidziwe piękno jest dyskretne,
bo nie musi krzyczeć, żeby je doceniono.

miracki-10

miracki-11

miracki-17

miracki-18

miracki-15

miracki-14