MOYHA

Tożsamość wizualna

Klient: moyha

Realizacja:
Branding: BE7
Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Logo Design: Maciej Sznitowski
Graphic Designers: Damian Grudziński, Mariusz Baranowski
Photographer: Wiola Piotrowska

/ Zadanie

Zbudować tożsamość nowej polskiej marki z kategorii wystroju wnętrz. To oznaczało duże wyzwanie oraz wielką przyjemność tworzenia.

/ Rezultat

Udało nam się wykreować bardzo dyskretną, ale jednocześnie wyrazistą i charakterystyczną tożsamość wizualną.

Równowaga to wspólny mianownik naszego życia i marki, którą tworzymy.

Moyha to marka, taka, jaką chcemy, jaką czujemy i którą tworzymy z sercem… Miękka dzianinowa pościel, ciepły pled, jak ukochany sweter, poduszka, w którą można się wtulić, czytając dobrą książkę.

To słowa Magdy i Kasi, czyli założycielek marki moyha. Naszym zadaniem było przeniesienie tej idei na komunikację wizualną.

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

Warsztaty strategiczne

Nasze warsztaty strategiczne zaowocowały opracowaniem fundamentów marki. Po pierwsze sprecyzowaliśmy rdzeń – nazwaliśmy wartości i idee, które ją identyfikują. Określiliśmy osobowość marki i jej odbiorców. Wypracowaliśmy również założenia stylistyczne.

istota

nazwa

Marka tworzona przez kobiety dla kobiet musiała być kobietą! Dlatego wybraliśmy nazwę rodzaju żeńskiego, która ma miękkie i subtelne brzmienie.

Mogliśmy skupić się na tworzeniu logotypu oraz znaku, który pozwoli dyskretnie reprezentować markę.

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

moyha-logo

Równowaga – jedno słowo, które definiuje markę.

Zdecydowaliśmy się komunikować ją w sposób subtelny, ale jednocześnie bardzo wyrazisty. Do tego celu wykorzystujemy znak równości.

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

Prosty design, stonowane kolory, dobra jakość, a wszystko w zgodzie z naturą, w myśl przesłania „simply good”. Produkty moyha wykonane są z naturalnych materiałów takich jak drewno, skóra, wełna czy bawełna.

Marka lubi wszystko, co naturalne. Elementy tożsamości wizualnej również musiały zachować ten charakter.

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

shop onlinewww

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

Równowaga nie jest dla nas pustym hasłem.

Dlatego stworzyliśmy dla marki moyha koncept opakowań wielorazowego użytku. Jak to działa?

Kartony i inne opakowania są tak przygotowane, aby można było je wykorzystać ponownie. Nie umieszczamy logotypu moyha w żadnym widocznym miejscu.

Karton można wykorzystać jak pudełko na różne szpargały. Może też posłużyć jako opakowanie prezentowe – dołączamy nawet specjalną zawieszkę, na które możesz wpisać imię obdarowanego.

Hasłem #reuseme zachęcamy, aby nadać tym kartonikom drugie, a nawet trzecie i czwarte życie!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

ups, nie widać zdjęć? daj nam znać!

sesja1

sesja6

sesja2

sesja5

sesja4

sesja3

moyha-logo2