PKP Intercity

Kampania sprzedażowa

logoPKP
Klient: PKP Intercity

Realizacja:
CGI Production: BE7
Executive Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Digital Artists: Maciej Sznitowski, Adam Diakowski, Arkadiusz Wawrzyniak
Digital 3D Artists: Adam Diakowski, Arkadiusz Wawrzyniak
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

PKP IC ruszało z promocją atrakcyjnych cenowo połączeń kolejowych do Frankfurtu i Berlina. Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie koncepcji oraz opracowanie alternatywnych działań promujących nową ofertę klienta.

/ Rezultat

Czytelność i uniwersalność przekazu była dla nas priorytetem, dlatego zaproponowaliśmy bezpośrednią formę komunikacji. Kreatywna obróbka zdjęć nadała całości indywidualny, nieco artystyczny charakter. Działania promocyjne skierowane były do kierowców aut, których zachęcaliśmy do zmiany środka transportu. Skupiały się wokół miast, z których dostępne były połączenia PKP IC do Niemiec.

Kreacja dla szerokiej grupy odbiorców powinna odznaczać się dobrze wywarzonym, pozytywnym klimatem.

PKP_BERLIN-01

PKP_BERLIN-02

PKP_BERLIN-03

Stawiamy na lekkość, prostotę przekazu i stonowaną kolorystykę.

PKP_BERLIN-04

Osoby, które wybrały ofertę PKP Intercity czerpią radość korzystając z tej formy podróżowania.

W trakcie podróży pociągiem można robić to na co tylko ma się ochotę. Można napić się kawy lub skorzystać z iPada czy też laptopa, lub po prostu w spokoju podziwiać widoki myśląc o „niebieskich migdałach”…

PKP_BERLIN-05

PKP_BERLIN-06

PKP_BERLIN-07

Konsumenci identyfikują się z osobą przedstawioną w kreacji, dlatego wykorzystujemy przedstawicieli obydwu płci.

1

Zaakcentuj to!
Dwukrotne podkreślenie koncentruje uwagę odbiorcy.

W kreacji pasażerowie zza okien pociągu PKP Intercity podziwiają panoramę Frankfurtu lub Berlina (w zależności od prezentowanej oferty). W ten sposób dodatkowo podbijamy wizualne walory tych pięknych Niemieckich miejscowości.

PKP_BERLIN-09

PKP_BERLIN-10

PKP_BERLIN-11

Aktywnie motywujemy do zapoznania się z ofertą PKP IC.


W przekazie akcji niestandardowej skupiliśmy się na wydobyciu maksymalnie wielu czynników motywujących do szczegółowego zapoznania się z ofertą PKP Intercity. Naszym celem jest zachęcenie do wybrania pociągu jako alternatywnej formy podróżowania do Berlina lub Frankfurtu, a w efekcie uzyskanie wzrostu sprzedaży biletów na połączenia do Niemiec. Stawiamy na zwrócenie uwagi osób z grupy celowej poprzez zastosowanie mixu niestandardowych form promocyjnych – rzucających się w oczy i zapamiętywalnych, a także niosących ze sobą konkretne benfity dla klienta.


Działania promocyjne zaplanowane zostały w miastach, z których kursują pociągi PKP IC do Niemiec. W planach wykorzystaliśmy również punkt graniczny, który przekracza każdy zmotoryzowany uczestnik ruchu pragnący dostać się do Berlina lub Frnakfurtu.

PKP_BERLIN-12