Valentini

Key Visual

logoValentini

Klient: Valentini

Realizacja:
CGI Production: BE7
Executive Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Digital Artists: Arkadiusz Wawrzyniak, Maciej Sznitowski, Adam Diakowski
Digital 3D Artists: Adam Diakowski, Arkadiusz Wawrzyniak
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Nowy produkt marki Valentini – portfel stworzony specjalnie z myślą o zabezpieczaniu danych w dokumentach i kartach płatniczych – potrzebował mocnego i sugestywnego Key Visuala

/ Rezultat

Stworzyliśmy świeży, przyciągający uwagę koncept, kierowany do gadżeciaży i mężczyzn chroniących swoją prywatność. Bazująca na przedstawieniu samolotu o wyjątkowych właściwościach kreacja, nie mogła zostać niezauważona.

Wysokie technologie rozwijane są przez wojsko, aby chronić obywateli.

Valentini-02

Wyjątkowe właściwości samolotu B-2 Spirit nawiązują do technologii zastosowanej w portfelu.

Valentini-01

Valentini-04

Niewidzialny dla technologii RFID.

Valentini-021

Główna zasada działania technologii stealth, w którą wyposażony jest B-2 oraz portfela z systemem RFID shield jest taka sama – niewidzialność dla osób nieautoryzowanych. Przedstawiony w naszym koncepcie kreatywnym B-2 spirit jest niewidzialnym samolotem strategicznym. Stworzyliśmy jego model 3D i użyliśmy tekstury skóry, aby w bezpośredni sposób powiązać go z portfelem chronionym przed niewidzialnym cyfrowym ryzykiem.

Valentini-03

Valentini-051

Nie masz autoryzacji. Nic nie widzisz.

Valentini-05

Czuj się chroniony.

Valentini-06

Valentini-07

Valentini-08