VTS

Wybrane kreacje reklamowe

logoVTS
Klient: VTS Group

Realizacja:
CGI Production: BE7
Executive Creative Director: Damian Jagielski
Art Director: Adam Diakowski
Digital Artists: Damian Jagielski, Adam Diakowski, Maciej Sznitowski
Digital 3D Artist: Adam Diakowski
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

VTS Group to firma działająca na globalnym rynku. Różnorodne key visuale przygotowane przez BE7 na przestrzeni czasu miały jedno główne zadanie – podkreślić indywidualny charakter firmy.

/ Rezultat

Kreacje tworzone w oparciu o retuszowane fotografie oraz wysokiej jakości CGI skupiały uwagę wokół przewodniego elementu oddającego ducha kampanii. Dopracowując każdy projekt w najdrobniejszych szczegółach, przygotowaliśmy niezwykłe i charakterystyczne ilustracje.

Koncepcja. Plan. Realizacja

VTS-01

Wykonanie szkicu pomaga nam precyzyjnie określić elementy kreacji, nadając ramy koncepcji jaka powstała podczas kreatywnej konfrontacji pomysłów. Na tym etapie weryfikujemy wątpliwości dotyczące czytelności oraz przekazu jaki ma nieść ze sobą ostateczna kreacja.

VTS-02

Wykonanie modeli CGI od podstaw
umożliwia precyzyjne odzwierciedlenie naszej wizji.

VTS-03

VTS-04

VTS-05

VTS-06

Dobre copy „wyprowadza” firmę ze schematu napuszonej
korporacji
, robiąc tym samym ukłon w stronę odbiorcy.
Jest doskonałym uzupełnieniem przewrotnej kreacji.

VTS-07

Przełam rutynę. Weź nagrzewnicę i kurtynę.

VTS-08

Opracowanie kreacji na rynki zagraniczne
wymaga wyjątkowego, zindywidualizowanego podejścia.

VTS-09

He doesn’t care about the time. We surely do.

VTS-10

Tworząc reklamy na takie rynki jak indyjski czy rosyjski
należy znać i uwzględnieniać różnice kulturowe,
które mogą wpłynąć na jej odbiór.

VTS-11

Познакомься с холодом.

VTS-12

VTS-12

VTS-12

Zaprojektowanie miasta
jest pierwszym krokiem do stworzenia całego świata.

VTS-15

VTS-16