VTS

Kampanie produktowe

Klient: VTS EUROHEAT

Realizacja:
Art Director: Adam Diakowski
Lead 3D Graphic Designer: Adam Diakowski
3D Graphic Designers: Arek Wawrzyniak, Mariusz Baranowski
Copywriting: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Wyjść w komunikacji poza kategorię produktową odróżniając produkty od konkurencji.

/ Rezultat

Humanoidalne roboty to utożsamienie nowoczesności. Stworzyliśmy transformersy skonstruowane z elementów urządzeń, ożywiając tym samym produkty VTS. Kampania została wprowadzona w 9 krajach dla 3 produktów.

Jak sprawić, by produkty mówiły o swojej nowoczesności?

1

ROBOTY!Spersonifikowany produkt może mówić sam za siebie, a także nawiązać relację z odbiorcą.

2

Połączenie elementów mechanicznych ze sztuczną inteligencjądoprowadziło do stworzenia z produktu humanoidalnego robota.

3

4

5

6

7

8