VTS

Kampania sprzedażowa

logoVTS
Klient: VTS Group

Realizacja:
CGI Production & Strategy: BE7
Executive Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Digital Artists: Arkadiusz Wawrzyniak, Maciej Sznitowski, Adam Diakowski
Digital 3D Artists: Adam Diakowski, Arkadiusz Wawrzyniak, Mariusz Baranowski
Strategy: Paulina Trędowska
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Stworzyć kampanię o zasięgu międzynarodowym promującą nagrzewnice wodne VOLCANO w sezonie 2013/2014.

/ Rezultat

Motyw wulkanu wydobył ukryte znaczenia wiązane z urządzeniem. Odpowiednia ekspozycja, podkreśliła charakterystykę produktu, ale również umożliwiła zachowanie intermedialnej spójności kreacji. Wykorzystując trójwymiarowy obraz, który może być oglądany przy pomocy specjalnych okularów – przedłużyliśmy kontakt odbiorców z reklamą.

Jedno hasło. 9 państw.

Stworzyliśmy zwięzłe i wymowne hasło, które w prosty sposób można zaadaptować na różne języki.

SPÓJRZ CIEPŁO

VTS-SC-01

Osłoń się przed blaskiem VOLCANO, aby podziwiać go śmiało.

VTS-SC-02

VTS-SC-03

VTS-SC-04

VTS-SC-05

Produkt nie musi rzucać się w oczy, ale może rzucać się w okulary ;)

VTS-SC-06

Międzynarodowa kampania wymaga wykorzystania uniwersalnego przekazu.

VTS-SC-07

Magma jest najbardziej pierwotną formą ziemskiego ciepła.

VTS-SC-08

W czasie krzepnięcia lawy, ze stopu magmowego wydzielają się kryształy.

VTS-SC-09

Skały wulkaniczne były dla nas inspiracją do stworzenia materiałów POS.

Naszym pomysłem na zaprezentowanie produktu w miejscach sprzedaży, był interaktywny stand. Wykorzystując czarną farbę termiczną, która pod wpływem określonej temperatury zanika, etapami odkrywać będziemy niewidoczny wcześniej pod jej warstwą komunikat. Przekaz został podzielony na dwie części – samo intrygujące hasło, zachęcające do podejścia i wypróbowania standu „SPÓJRZ CIEPŁO” oraz wyłaniający się pod wpływem interakcji z człowiekiem przekaz funkcyjny. Aktywatorem ogrzewania jest mata.

VTS-SC-10

VTS-SC-11

Stworzony przez nas trójwymiarowy obraz pobudza wyobraźnię i receptory wzroku.

VTS-SC-12

Osłoń się przed blaskiem VOLCANO, aby podziwiać go śmiało.

VTS-SC-13

SPÓJRZ CIEPŁO… gdziekolwiek jesteś…

VTS-SC-14

VTS-SC-15

Wyraziste materiały promocyjne są nieocenionym wsparciem sprzedaży.

Zaplanowanie kampanii obejmującej 9 krajów wymaga holistycznego podejścia, doboru odpowiednich kanałów komunikacji i mediów. reagująca na dotyk.

VTS-SC-16

VTS-SC-17

VTS-SC-18