Skarby Lasu

Branding

logoWILBO
Klient: WILBO

Realizacja:
Branding: BE7
Executive Creative Director: Damian Jagielski
Art Director: Maciej Sznitowski
Digital Artists: Maciej Sznitowski, Damian Jagielski, Adam Diakowski
Digital 3D Artist: Adam Diakowski
Copy: Paulina Trędowska

/ Zadanie

Nową koncepcją firmy WILBO było stworzenie brandu, w którego asortymencie znajdą się suszone grzyby i owoce leśne. Naszym zadaniem było zbudowanie pełnej identyfikacji wizualnej firmy i wykreowanie marki na rynku, a tym samym nadanie jej indywidualnego charakteru.

/ Rezultat

Inspirując się naturą wykreowaliśmy nazwę oraz znak firmowy godny konesera. Koncepcja doskonale przełożyła się na ekskluzywne opakowania wyróżniające markę w miejscu sprzedaży.

WILBO wprowadza nową kategorię
produktową – grzyby suszone

WILBO

Producent mrożonek i konserw rybnych podejmuje odważny krok. Nowa marka, skupiająca się na produktach pochodzących z lasu, miała zyskać pozycję silnego konkurenta w swoim segmencie. Aby jednak tego dokonać, wyśmienite grzyby, świeżo zebrane w lesie i ususzone musiały zaistnieć pod wyróżniającą się nazwą, a następnie zostać okraszone wyśmienitą identyfikacją. WILBO-02

Naming i branding
– nawet najlepsze i naturalne produkty będą tego potrzebowały

WILBO-06

Las to magiczne miejsce, które skrywa wiele skarbów natury. Marka, budująca swoją ofertę w oparciu o klasyczne polskie gatunki grzybów będących produktem sezonowym, powinna podkreślić płodność natury. Symbolem leśnego urodzaju są szyszki – zawsze pękate i pełne dorodnych nasion. Pieczęć natomiast jest potwierdzeniem najwyższej jakości.

WILBO-03

Efektem dobrania do marki adekwatnej symboliki
jest nazwa Skarby Lasu

WILBO-04

WILBO-05

Takie bogactwo smaku i aromatu musiało otrzymać opakowanie, na które zasługuje.

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

Dzięki swojej szlachetnej oprawie Atlas Skarbów Lasu jest doskonałym podarunkiem dla VIPów i kontrahentów.

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05

WILBO-05