WISELAND

Tożsamość wizualna

Klient: FuturEd

Realizacja:
Branding: BE7
Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Logo Design: Maciej Sznitowski
Graphic Designers: Mariusz Baranowski

/ Zadanie

Firma zajmująca się dyskretnym i ekskluzywnym doradztwem biznesowym potrzebowała nazwy i tożsamości wizualnej.

/ Rezultat

Tajemniczy, prestiżowy branding, który buduje wizerunek marki od pierwszego spojrzenia.

Kiedy nie chcemy mówić czegoś głośno, możemy użyć komunikacji wizualnej.

logo-intro

wise-man

logotyp

WISELAND to ekskluzywne i dyskretne usługi biznesowe. Tożsamość wizualna marki komunikuje te cechy, nie używając żadnych słów.

logo-wiz

Najmocniejszym elementem tożsamości marki jest sygnet logo, które zawiera w sobie dużo tajemniczości.

wizki-plansze

colors

www-ipad

pap-wiz

wiz-wiz

logo-wiz2