ŻUBRÓWKA BISON GRASS

Kampania 2015

Klient: CEDC International

Realizacja:
Creative Director: Adam Diakowski
Art Director: Maciej Sznitowski
Lead 3D Graphic Designer: Adam Diakowski
3D Graphic Designers: Arek Wawrzyniak, Mariusz Baranowski
Graphic Designers: Damian Grudziński, Mieszko Chmielarski
Copywriting: Paulina Trędowska. Lidia Piotrowska, Agnieszka Okonek

/ Zadanie

Żubrówka Bison Grass postanowiła zmienić swoją komunikację, aby retargetować swój legendarny produkt. Zapadła decyzja o wejściu w świat imprez oraz miksologii, aby dotrzeć do młodszego pokolenia konsumentów.

/ Rezultat

Powstała nowa, imprezowa platforma komunikacji marki. Stworzyliśmy jej nazwę i logo, Key Visual i hasło oraz cały szereg materiałów aktywujących nową komunikację oraz wspierających sprzedaż.

Żubrówka i Domówka – to naprawdę dobrze się miksuje!

zbg0

Zaprojektowaliśmy charakterystyczne logo nowej platformy komunikacji.
Wykorzystaliśmy najmocniejszy nośnik komunikacji, czyli samą butelkę. Stworzyliśmy dla niej dedykowany sleeve, który odmłodził i ożywił butelkę kultowego alkoholu.

zbg1

zbg5

zbg6

zbg7

Do butelki dołączyliśmy zawieszkę z przepisami na drinki oraz naszą domówkową komunikacją.
Oczywiście wykonaliśmy też apetyczne zdjęcia drinków i wymyśliliśmy im nazwy!

DRINKI-OK

Wystarczy sięgnąć po butelkę, aby stać się profesjonalnym barmanem na swojej domówce!

zbg3

I jeszcze kilka ujęć z backstage’u.

zbg2

drink-postprodukcja zbg4